Pokerliga
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor de spelers van Pokerliga.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 FAVORITE playing hand

Ga naar beneden 
+10
stefsel
hoydonckx
Anon43210
Qoss
Logisch?
mr_president
schuiverke
Don Bornholio
Intelex
mnml_crmnl
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
mr_president
Moderator
Moderator



Aantal berichten : 65
Registratiedatum : 12-02-09

FAVORITE playing hand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: FAVORITE playing hand   FAVORITE playing hand - Pagina 2 Emptydo feb 19, 2009 12:54 am

Don Bornholio schreef:
misschien ook es leuk om te weten welke handen jullie absoluut niet graag spelen, en dan heb ik het niet over marginale handen zoals 7-2 of 8-4.
Vb: pocket jacks prachtige beginhand, maar ik speel deze absoluut niet graag simpelweg omdat k er nog nooit een hand mee gewonnen heb. Behalve als k pre-flop all-in ga of zoveel rais dat de rest fold.
Pocket jacks zijn idd niet zo erg leuk om mee te spelen, simpelweg omdat als er een Q-5-7 ofzo op tafel komt en iemand raist met pair 5'en , maar dan is het aan jou om te raden of die ene nu pair queens heeft of niet
Terug naar boven Ga naar beneden
schuiverke
Junior Player
Junior Player



Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 10-02-09

FAVORITE playing hand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: FAVORITE playing hand   FAVORITE playing hand - Pagina 2 Emptyma maa 02, 2009 6:07 pm

alle paartjes onder pocket nine's zou ik liever weg smijten, maar ik krijg dat niet over mijn hart, dus betaal ik de flop of probeer ik mijn tegenstanders eruit te raisen maar dan blijft het toch bibberen tot het einde om te weten of het genoeg was,...

gisteren WEER is voorgehad met pocket 5's, ik raise preflop en word door 2 pipo's gecalled, qq en aa

flop:

Q 5 2 all-in, qq betaalt en aa zet qq all-in die ook betaalt,... K K 'k zeg ja er zal wel ene K hebben ma nee, diene met aa kon der ook niet mee lachen,... probleem is, leg dat maar is weg als ge uwe set hit eh,...
Terug naar boven Ga naar beneden
Anon43210
Sub Zero
Sub Zero



Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 17-02-09

FAVORITE playing hand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: FAVORITE playing hand   FAVORITE playing hand - Pagina 2 Emptyvr maa 06, 2009 11:59 pm

Iedere suited connector. (Behalve A2)
Terug naar boven Ga naar beneden
hoydonckx
Rookie
Rookie



Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 22-02-09

FAVORITE playing hand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: FAVORITE playing hand   FAVORITE playing hand - Pagina 2 Emptyza maa 07, 2009 1:26 pm

ik haat Ace of Hearts Ace of Spades

beste hand maar hand waarmee ik al meeste geld mee verlore heb,
loop altijd tege straights, flushes en full house me die hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Intelex
Admin
Admin
Intelex


Aantal berichten : 249
Registratiedatum : 06-02-09
Leeftijd : 42
Woonplaats : Sint Niklaas

FAVORITE playing hand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: FAVORITE playing hand   FAVORITE playing hand - Pagina 2 Emptyza maa 07, 2009 3:09 pm

Mja, ik sinds kort King of ClubsKing of Diamonds omdat ik die verloor op het laatste toernooi tegen een flush...

Maar de meeste PP zie ik toch graag komen als ze hoger zijn dan 8'en...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pokerliga.be
schuiverke
Junior Player
Junior Player



Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 10-02-09

FAVORITE playing hand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: FAVORITE playing hand   FAVORITE playing hand - Pagina 2 Emptyza maa 07, 2009 6:11 pm

hoydonckx schreef:
ik haat Ace of Hearts Ace of Spades

beste hand maar hand waarmee ik al meeste geld mee verlore heb,
loop altijd tege straights, flushes en full house me die hand.
als ge een clubke opricht voor AA haters, wil ik direct uwen voorzitter zijn,... affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
stefsel
Junior Player
Junior Player



Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 18-02-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Halle

FAVORITE playing hand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: FAVORITE playing hand   FAVORITE playing hand - Pagina 2 Emptyzo maa 08, 2009 7:04 pm

mr_president schreef:
Don Bornholio schreef:
misschien ook es leuk om te weten welke handen jullie absoluut niet graag spelen
Vb: pocket jacks prachtige beginhand, maar ik speel deze absoluut niet graag simpelweg omdat k er nog nooit een hand mee gewonnen heb. Behalve als k pre-flop all-in ga of zoveel rais dat de rest fold.
Pocket jacks zijn idd niet zo erg leuk om mee te spelen, simpelweg omdat als er een Q-5-7 ofzo op tafel komt en iemand raist met pair 5'en , maar dan is het aan jou om te raden of die ene nu pair queens heeft of niet

ga volledig akkoord ma mijne favoriet is (pure psychologic) toch Jack of Spades Jack of Clubs
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonas Van Bogaert
Rookie
Rookie
Jonas Van Bogaert


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 12-03-09
Leeftijd : 35

FAVORITE playing hand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: FAVORITE playing hand   FAVORITE playing hand - Pagina 2 Emptydo maa 12, 2009 1:10 pm

Queen of Diamonds Queen of Clubs

In de vriendenkring waar wij spelen in Sint-Niklaas is dit de meest gehate hand die je kan hebben.. in 80% van de gevallen wordt daar mee verloren.. Dat is echt niet te begrijpen.. Pocket Queens, een goeie hand en keer op keer komt er iets beter op tafel dan die hand die ons véél geld doet verliezen.. :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.blacklightvolleybal.tk
MaF
Junior Player
Junior Player
MaF


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 10-02-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Sinnekloas

FAVORITE playing hand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: FAVORITE playing hand   FAVORITE playing hand - Pagina 2 Emptydo maa 12, 2009 1:53 pm

Ik hou precies wel van

Ace of Hearts Deuce of Hearts

Ze moeten gewoon suited zijn:
Geen sterke hand eigenlijk, maar wel veel mogelijkheden:
-straight draw (+3+4+5) die weinigen echt verwachten want wie speelt er nu met A 2 Smile
-flush draw, met A hoog
-met de A kan je ook nog toppair vormen...

én je kan er gemakkelijk mee uit het spel stappen zonder veel geld te verliezen als de flop zuigt! (Dat kan je niet met een gemiddeld of hoog pocket pairs)
Terug naar boven Ga naar beneden
Maarten De Langhe
Rookie
Rookie
Maarten De Langhe


Aantal berichten : 21
Registratiedatum : 12-03-09
Woonplaats : Sint-Niklaas

FAVORITE playing hand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: FAVORITE playing hand   FAVORITE playing hand - Pagina 2 Emptydo maa 12, 2009 2:01 pm

Ik speel heel graag : In elke vorm (als het maar suited is )

Ace of Spades Ten of Spades
Terug naar boven Ga naar beneden
influenze
Junior Player
Junior Player



Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 09-03-09
Leeftijd : 48
Woonplaats : Oordegem

FAVORITE playing hand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: FAVORITE playing hand   FAVORITE playing hand - Pagina 2 Emptyvr maa 13, 2009 8:59 am

Jack of Hearts + Ten of Hearts

J 10 suited speel ik graag, een goeie hand waarmee je alle kanten uit kan, en bij een slechte flop kun je ook eenvoudig folden.
Dat ligt bij AA en KK moeilijker, dan verwacht je ergens dat je de pot gaat winnen en bots je toch tegen 2 pair, straight...
Terug naar boven Ga naar beneden
MaF
Junior Player
Junior Player
MaF


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 10-02-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Sinnekloas

FAVORITE playing hand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: FAVORITE playing hand   FAVORITE playing hand - Pagina 2 Emptywo maa 25, 2009 2:13 pm

MaF schreef:
Ik hou precies wel van

Ace of Hearts Deuce of Hearts

Ze moeten gewoon suited zijn:
Geen sterke hand eigenlijk, maar wel veel mogelijkheden:
-straight draw (+3+4+5) die weinigen echt verwachten want wie speelt er nu met A 2 Smile
-flush draw, met A hoog
-met de A kan je ook nog toppair vormen...

én je kan er gemakkelijk mee uit het spel stappen zonder veel geld te verliezen als de flop zuigt! (Dat kan je niet met een gemiddeld of hoog pocket pairs)

Toch niet zo interessant... te veel dat je daarmee moet folden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





FAVORITE playing hand - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: FAVORITE playing hand   FAVORITE playing hand - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
FAVORITE playing hand
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» favorite hand

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokerliga :: Pokerliga :: Algemeen-
Ga naar: