Pokerliga
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor de spelers van Pokerliga.
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ervaringen

Ga naar beneden 
+6
stefsel
Logisch?
schuiverke
mr_president
Cisse
Intelex
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
schuiverke
Junior Player
Junior Player



Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 10-02-09

Ervaringen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen   Ervaringen - Pagina 2 Emptyza maa 07, 2009 6:18 pm

steve k schreef:

De mtt tornooien die ik speel, speel ik dan wat meer liberaal volgens eigen inzicht, wat soms werkt en soms niet.

ah ja natuurlijk,... confused
Terug naar boven Ga naar beneden
influenze
Junior Player
Junior Player



Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 09-03-09
Leeftijd : 48
Woonplaats : Oordegem

Ervaringen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen   Ervaringen - Pagina 2 Emptydo maa 12, 2009 4:00 pm

Zijn hier nog mensen die meespelen met "babes & aces"?

Ik heb gisteren voor de eerste keer meegedaan (was de laatste kwalificatieronde) en ben geplaatst voor de volgende ronde.
Na het eerste uur was ik 3e, na het 2e uur 10de, na het 3e uur 2e en ben uiteindelijk net niet als chipleider geëindigd. Heb eigenlijk een héél gemakkelijk toernooi gehad waarin ik een paar mensen in de val gelokt had (met flush, full house...).

De 1e ronde van het kwalificatietoernooi voor het BK verliep iets minder, mijn eerste hand was AJ suited, ik zat in small blind positie, al de rest folde waarop ik 80 chips inzette. De big blind dacht dat ik blufte en ging met K2 all in, ik calde. Op de flop K42 en het was over.

Als er nog mensen geplaatst zijn van hier voor de 2e ronde van "babes & aces" let me know...
Terug naar boven Ga naar beneden
steve k
Admin
Admin
steve k


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 18-02-09
Leeftijd : 49

Ervaringen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen   Ervaringen - Pagina 2 Emptydo maa 12, 2009 4:10 pm

influenze schreef:
Zijn hier nog mensen die meespelen met "babes & aces"?

Kan je misschien ook zeggen op welke pokerroom dat dat is, want eerlijk gezegd heb ik er nog niet van gehoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.stevek.be
influenze
Junior Player
Junior Player



Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 09-03-09
Leeftijd : 48
Woonplaats : Oordegem

Ervaringen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen   Ervaringen - Pagina 2 Emptydo maa 12, 2009 4:25 pm

steve,

Dat is op Bwin. De voorrondes zijn vanaf gisteren wel afgelopen.
Het gaat hier over een freeroll, na de voorrondes schieten we nog met 40 over, dan volgen er nog 2 rondes waarna we uiteindelijk met 6 overblijven.
Deze 6 spelen dan in antwerpen samen met 4 babes en de winnaar wint een reis naar Vegas voor 2 personen.

zie link: http://www.clint.be/minisites/babesaces/index.html
Terug naar boven Ga naar beneden
steve k
Admin
Admin
steve k


Aantal berichten : 40
Registratiedatum : 18-02-09
Leeftijd : 49

Ervaringen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen   Ervaringen - Pagina 2 Emptydo maa 12, 2009 4:29 pm

Nice, moet nog altijd mijn registratie op Bwin doen.

off topic: kan die clint.be geen reclame maken waar geen schaarsgekleede dames in voorkomen? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.stevek.be
influenze
Junior Player
Junior Player



Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 09-03-09
Leeftijd : 48
Woonplaats : Oordegem

Ervaringen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen   Ervaringen - Pagina 2 Emptydo maa 12, 2009 4:36 pm

Ik denk niet dat er velen bezwaar tegen hebben dat die dames niet veel aan hebben.

Zelf stel ik me de vraag of de meesten meespelen voor de reis of voor de babes Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
stefsel
Junior Player
Junior Player



Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 18-02-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : Halle

Ervaringen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen   Ervaringen - Pagina 2 Emptydo maa 12, 2009 5:41 pm

allez, proficiat me u kwalificatie.. laat wete hoe het afloopt!

die babes zulle wsl nog nooit een chip in hun hande gehad hebbe dus pas ma op voor lekkere bad beats met hande waarvan da ze ni eens wete da ze mee gewonne zijn Razz cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
influenze
Junior Player
Junior Player



Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 09-03-09
Leeftijd : 48
Woonplaats : Oordegem

Ervaringen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen   Ervaringen - Pagina 2 Emptyvr maa 13, 2009 11:12 pm

Ik laat het je weten, nu zondag is de 2e ronde.
Echt geen andere leden die er ook nog in zitten?
Terug naar boven Ga naar beneden
influenze
Junior Player
Junior Player



Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 09-03-09
Leeftijd : 48
Woonplaats : Oordegem

Ervaringen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen   Ervaringen - Pagina 2 Emptydi maa 24, 2009 10:08 am

"Babes & Aces" VERVOLG

Zondag in de 2e kwalificatieronde me zonder probleem kunnen plaatsen voor de laatste 20.
Woensdag in de 3e en laatste kwalificatieronde als 10e geëindigd, kreeg totaal niks van kaarten en ben onder druk van de hoge blinds all-in moeten gaan met een small pair, waarna ik gecald werd door AJ en ja, de J viel... Jammer want de eerste 6 gingen door naar de finaleronde die live in Antwerpen gespeeld wordt, met de babes natuurlijk...

Heb mijn verdriet gelukkig al verwerkt, zondag lekker gewonnen aan de cash-tafels. Was gestart aan een tafel met blinds 0,50 - 1 € en mits enkele goede hands uiteindelijk met mijn winst beland op een tafel 5 - 10€ waar ik mocht genieten van 2x na elkaar AA en nog een KK en AK suited die ik lekker allemaal kon winnen.
Ik moet wel eerlijk toegeven dat het er op die tafels hard aan toegaat en ik eigenlijk niet geneigd ben om daar nog vlug te gaan spelen, hou me gewoon terug aan 0,25-0,50 en 0,50-1€. Ik hou er in elk geval een goed gevoel aan over... Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Xa4
Rookie
Rookie



Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 10-02-09
Leeftijd : 39
Woonplaats : Helchteren

Ervaringen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen   Ervaringen - Pagina 2 Emptywo maa 25, 2009 12:15 pm

En waar was dat dan dat je van een tafel van 0.5/1 naar 5/10 kan overstappen?
Terug naar boven Ga naar beneden
influenze
Junior Player
Junior Player



Aantal berichten : 38
Registratiedatum : 09-03-09
Leeftijd : 48
Woonplaats : Oordegem

Ervaringen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen   Ervaringen - Pagina 2 Emptywo maa 25, 2009 3:07 pm

Op Titan Poker.
Ik heb eerst voor 0,50/1 gespeeld, dan even voor 2/4 om dan uiteindelijk aan een tafel 5/10 voor het iets grotere geld te spelen.

Mijn inziens komt het er in de eerste plaats op aan om de tegenstanders te readen, goed hun spelstijl in de gaten te houden en op die manier krijg je een beeld van hun manier van spelen. Goede kaarten krijgen zijn natuurlijk heel leuk meegenomen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Don Bornholio
Moderator
Moderator



Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 10-02-09

Ervaringen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen   Ervaringen - Pagina 2 Emptydo maa 26, 2009 12:54 am

dat is inderdaad de bedoeling van poker ja
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ervaringen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen   Ervaringen - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ervaringen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pokerliga :: Pokerliga :: Algemeen-
Ga naar: